Print this page

Acte necesare obţinerii Certificatului de membru

posted in OAMGMAMR

Rate this item
(21 votes)

Pentru obţinerea Certificatului de membru, solicitanţii vor prezenta la secretariat următoarele documente:

  • a) copia actului de identitate;b) documentele de studii care atestă formarea în profesie;c) declarația pe propria răspundere a titularului că nu se găsește în vreunul dintre cazurile de nedemnitate sau incompatibilitate prevăzute de prezenta ordonanță de urgență;d) certificatul de cazier judiciar;e) adeverința care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior de către medicul de familie al solicitantului, și avizul psihologic, eliberat pe baza unei evaluări psihologice realizate în cadrul unei unități specializate acreditate, valabil potrivit prevederilor legale;f) documente privind schimbarea numelui, după caz.

De asemenea, solicitanţii vor depune jurământul profesional (de descărcat în format TXT sau PDF) şi vor completa următoarele documente a căror model se găseşte în secretariat:

  • ·          cerere înscriere în organizaţie, de descărcat în format TXT sau PDF;
    ·          cerere de eliberare a certificatului de descărcat în format TXT sau PDF;
    ·          declaraţie pe proprie răspundere privind îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 14 şi art. 15 din OUG 144/2008de descărcat în format TXT sau PDF.
  • ·             nota de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, descarcați aici.

Taxa de înscriere este de 100 lei conform Hotărârii 31/06.12.2017.