Print this page

Acte necesare obţinerii Certificatului de membru

posted in OAMGMAMR

Rate this item
(2 votes)

Pentru obţinerea Certificatului de membru, solicitanţii vor prezenta la secretariat următoarele documente:

  • ·         actul de identitate
    ·         certificatul de naştere
    ·         acte de schimbare a numelui, după caz
    ·         acte care atestă formarea profesională, în copie legalizată sau în original
    ·         cazier judiciar
    ·         certificat medical tip A5

De asemenea, solicitanţii vor depune jurământul profesional şi vor completa următoarele documente a căror model se găseşte în secretariat:

  • ·          cerere înscriere în organizaţie
    ·          cerere de eliberare a certificatului
    ·          declaraţie pe proprie răspundere privind îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 14 şi art. 15 din OUG 144/2008

Taxa de înscriere este de 100 lei conform Hotărârii 31/06.12.2017.

Acest website folosește cookie-uri proprii cât și cookie-uri adăugate de terți pentru a furniza o experiență mult mai bună de navigare și servicii adaptate nevoilor și intereselor vizitatorilor.
Citeste mai mult Ok Nu accept cookie