Now loading.
Please wait.

Menu

004.0257338460

office@oamgmamr-arad.ro

Obţinerea calităţii de membru

HomePagina asistentuluiExercitarea profesieiObţinerea calităţii de membru
HomePagina asistentuluiExercitarea profesieiObţinerea calităţii de membru

Acte necesare obţinerii Certificatului de membru

posted in OAMGMAMR

Rate this item
(21 votes)

Pentru obţinerea Certificatului de membru, solicitanţii vor prezenta la secretariat următoarele documente:

  • a) copia actului de identitate;b) documentele de studii care atestă formarea în profesie;c) declarația pe propria răspundere a titularului că nu se găsește în vreunul dintre cazurile de nedemnitate sau incompatibilitate prevăzute de prezenta ordonanță de urgență;d) certificatul de cazier judiciar;e) adeverința care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior de către medicul de familie al solicitantului, și avizul psihologic, eliberat pe baza unei evaluări psihologice realizate în cadrul unei unități specializate acreditate, valabil potrivit prevederilor legale;f) documente privind schimbarea numelui, după caz.

De asemenea, solicitanţii vor depune jurământul profesional (de descărcat în format TXT sau PDF) şi vor completa următoarele documente a căror model se găseşte în secretariat:

  • ·          cerere înscriere în organizaţie, de descărcat în format TXT sau PDF;
    ·          cerere de eliberare a certificatului de descărcat în format TXT sau PDF;
    ·          declaraţie pe proprie răspundere privind îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 14 şi art. 15 din OUG 144/2008de descărcat în format TXT sau PDF.
  • ·             nota de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, descarcați aici.

Taxa de înscriere este de 100 lei conform Hotărârii 31/06.12.2017.

Acest website folosește cookie-uri proprii cât și cookie-uri adăugate de terți pentru a furniza o experiență mult mai bună de navigare și servicii adaptate nevoilor și intereselor vizitatorilor.